Algemene informatie - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Marieke Morrenhof - WaarBenJij.nu Algemene informatie - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Marieke Morrenhof - WaarBenJij.nu

Algemene informatie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Februari 2007 | Mexico, Puerto Vallarta

Nou, het is me dus toch gelukt om wat foto's erop te plaatsen, helaas kun je er maar 10 plaatsen, maar goed.

Hier wat algemene informatie:

Mijn adres:
Presidente Intercontinental
KM 8.5 CARRETERA A BARRA DE NV
PUERTO VALLARTA, 48300 MEXICO

Employee apartment: 2

Hotel Front Desk: 0052-322-2280191

website: www.intercontinental.com/puertovallarta

  • 14 Februari 2007 - 07:46

    Sjeel:

    Hee!
    leuk die foto's! Dat ene meisje is dus ana waar je wel veel mee omgaat? Zijn die andere van het hotel ofzo?

  • 14 Februari 2007 - 08:12

    Noor:

    hee! leuk dat je eindelijk foto's hebt geplaatst:) krijgen we ook een beetje een indruk!!xxx noortje

  • 15 Februari 2007 - 15:30

    Marieke:

    nee, ana en sandra zijn van het hotel. Die andere foto's van Guadalajara zijn mijn familie en wat mensen die ik daar ontmoet heb.

  • 15 Februari 2007 - 17:33

    Sjeel:

    mm das nie zo mooi marieke van je stage:(! hoop voor je dat je snel wat anders vind dan... Succes ermee en werkse al die dagen achter elkaar:S, te lang idd!! Wij gaan hiero mooi carnaval vieren!
    Liefsxxx

  • 16 Februari 2007 - 08:51

    Els:

    Eindelijk wat foto's!! leukleuk! ben ook benieuwd naar foto's bij je hotel, ma ga die site ff bekijken! hoesty verder? nog steeds niet echt wat je ervan verwacht had? nou ff volhouden nog! miss wordt t nog leuker en anders veel succes met het vinden van een andere plek! Liefs, Els
    ps: we zullen je missen dit carnavalweekend!;)

  • 18 Februari 2007 - 13:40

    Noor:

    hee matrikel!jammer dat je er niet bent met carnaval!!drink daar maar een borreltje extra dan;) maar dat komt wel goed geloof ik :P

  • 21 Februari 2007 - 20:14

    Rita D:

    Hoi,

    Leuk je eerste foto's. Je had erover dat iedereen veel ouder was, als ik de foto's zo zie, valt het nog wel mee. Ben je al iets beter gewend, of wil je nog steeds een ander adres zoeken.

  • 25 Februari 2007 - 17:22

    Els:

    Hey Marieke! weet je al of je daar gaat blijven? Je bent ondertussen wel hard op zoek naar een andere plek toch? Of zit de kans er in dat je trug komt? Nou igg heeeel veel succes met alles! Hou ons op de hoogte:)
    Liefs

  • 28 Februari 2007 - 11:49

    Kell:

    Matrikel, hoe gaat ie nu daar? Ik hoop echt dat het beter gaat, want zou wel heel erg balen zijn als je weer terug moet! Verder nog iets beleefd?? Nou succes met zoeken naar een stageplaats!! xx Kel

  • 03 Maart 2007 - 10:55

    Els:

    nieuw verhaaltje nieuw verhaaltje nieuw verhaaltje!!
    Of mailtje en foto's mogen natuurlijk ook:D
    Ben benieuwd hoe t met je gaat en hoe het op stage is.. laat snel weer iets van je horen!
    liefs els

  • 10 Maart 2007 - 00:55

    Liedewij:

    Hey Marieke,
    hoe is ie daar in Mexico? Hier gaat het allemaal nog goed! De eerste week van April ga ik waarschijnlijk naar Cancun. Ik vroeg me af of je dan mischien zin hebt om ook te komen? Maar ik weet natuurlijk niet of dat ook wel kan met je werk enzo... bovendien ligt het voor jou nog verder als voor mij! Ik hoor het wel! Veel succes nog verder op je stage!!

  • 10 Maart 2007 - 23:31

    Jannie:

    Hoi marieke

    Het gaat even wat minder maar het komt vast wel goed

  • 12 Maart 2007 - 20:41

    Rita D:

    Hoi Marieke,

    Eerst maar eens kijken op je nieuwe afd. als stage, misschien ligt dat je wel veel beter. Volhouden en succes meid. Plaats je gauw weer een berichtje, we zijn nieuwsgierig hoor.

    Liefs Jan en Rita


  • 13 Maart 2007 - 10:59

    Ellen:

    heey matrikel!!! hoe gaat het nu met je?? heb je een leuk weekend gehad!? ff volhouden he, het wordt vast weer leuker!!!zal voor je duimen!!! :-)!! x ellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1843
Totaal aantal bezoekers 22839

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 31 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: