Eind van het semester - vakantie!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Morrenhof - WaarBenJij.nu Eind van het semester - vakantie!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Morrenhof - WaarBenJij.nu

Eind van het semester - vakantie!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 November 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Hier weer ff een berichtje van mij, werd wel weer eens tijd dacht ik zo al heb ik niet heel veel te vertellen. Heb inmiddels al 2 weken vakantie, heeeerlijk. Lekker genieten van zon, zee, strand en uitgaan. Ik had mijn tentamens in allemaal dezelfde week dus ik was vroeg klaar want anderen zijn nu nog steeds bezig. Tentamens gingen goed alleen 1 wat minder. Krijg denk ik m'n cijfers over een week, spannend dus. Eind februari begint school weer dus kan nu heerlijk genieten van een lekker lange zomervakantie.

Ben ook hard op zoek naar een nieuwe kamer in de stad. Dit is nog niet zo makkelijk, heb denk ik al wel 20 bezichtigingen gehad en die paar die goed waren en betaalbaar zijn aan iemand anders gegeven :(. Ik moet binnen een week echt wat vinden dus ik hoop maar dat het lukt. Ook is het weer echt heerlijk nu hier 30 graden. Afgelopen week was het ook een paar dagen 40 graden dat was wel heel erg warm. En dan heel warme wind erbij leek net alsof je in een oven liep. Heb nu toch ook maar een waaier aangeschaft want ik hield het niet meer uit. Zit namelijk geen airco in m'n kamer en ik heb nog geluk dat ik de koelste kamer in het huis heb maar het begint nu wel heel erg warm te worden.

Vooral veel feestjes rond deze tijd, veel bbq's en feestje op het strand dus erg gezellig. Over iets meer dan een week komen Jolanda, Noortje en Elles al aan echt een raar idee. Heb niet het idee dat ik hun binnenkort allemaal weer zie. Aan de andere kant is het afscheid nemen van mensen hier ook begonnen want de meesten gaan binnen nu en 2 weken allemaal weg dat is wel erg jammer. We hebben echt een heel hechte groep opgebouwd dus dat is echt raar dat ik hier straks nog ben en hun allemaal weg zijn. Meesten komen uit Duitsland en Noorwegen dus dat is iig qua afstand prima te doen. Alles is geboekt wanneer Jolanda, Elles en Noortje er zijn. We hebben een auto geboekt en verschillende tours en gaan van Fraser Island via de Whitsundays omhoog naar Cairns echt superveel zin in. Ik denk dat het wel ontiegelijk warm en vochtig zal zijn maar dat overleven we wel. En het is ook al bijna Kerst dat is gewoon echt heel vreemd. Je hebt hier ook echt alles wat je in Europa hebt, grote versierde kerstbomen met sneeuw, kertversiering in de straten, kerstachtige etalages en in alle shopping centers hoor je kerstliedjes. En het is 30 graden!!! Dat is echt heel raar, denk ook dat ik totaal geen kerstgevoel zal hebben.

Nou volgensmij was dat het wel zo'n beetje. Denk dat ik begin januari er wel weer een nieuw berichtje opzet wat waarschijnlijk 10 keer langer is.

Toedels!!!


  • 28 November 2009 - 15:10

    Nienke:

    Mariek! Heel veel plezier met Noor, Elles en je zusje!! Hugs!

  • 28 November 2009 - 17:39

    Els:

    Hey Matrikel!
    Om jaloers op te worden; feestjes, bbq's, strand, zon.. Geniet er van! Ook veel plezier met al je bezoek de komende maanden!
    xx Els

  • 29 November 2009 - 10:13

    Rita D:

    Hoi Marieke

    Je boft maar met zulk lekker weer. Hier niet anders dan regen regen en nog eens regen. Heel veel plezier met je vriendinnen en zus. Ben benieuwd naar de verhalen.

    Groetjes Rita en Jan

  • 29 November 2009 - 11:40

    Elles:

    whaaa ik heb er zoooo veel zin in! Kan niet wachten! nog een week werken en dan vakantie! Denk inderdaad dat het een heel vreemd gevoel is om met 30 graden kerst te vieren, en dan oud en nieuw niet te vergeten! Zal mijn koffer alvast achter de kant vandaan halen. TOT VOLGENDE WEEK!!!!

  • 29 November 2009 - 13:49

    Noor:

    Marrrrrrrrieeek is the bomb@@@!!

    Nice story! Tijd voor nog meer leuke dingen!! jeuuuuuuj!!!

    spreek je volgende week :P

  • 30 November 2009 - 18:10

    Kell:

    Echt leuk Mariek, dat volgende week al Noor, Elles en je zusje komen!! Of is je zusje er nu al? 'T wordt ook zeker een warme kerst en oud&nieuw! Ook wel leuk toch!! Ik zou wel lekker in mn bikini, met een cocktailtje in mn hand, willen toasten op het nieuwe jaar! ;)
    Toedelzzzzzzzz!!!!!!
    Kizz Kel!

  • 06 December 2009 - 13:12

    El:

    Hey Matrikel!!

    leuk leuk, kerst met 30 graden! Heb je al een leuke kerstbikini aangeschaft?Hier is het regenregenregen!Heel veel plezier straks met de Veldse chicks! x

  • 12 December 2009 - 18:45

    Kelll:

    Hoe was de hereniging? Ben benieuwdddd!!!! Have fun daar met z'n vieren!

  • 28 December 2009 - 18:29

    Sjeel:

    Houd je het nog beetje uit met alle L'velders om je heen ;)??

  • 13 Januari 2010 - 15:41

    Kell:

    Mariek, veel plezier met je paps en mams!! :)

  • 17 Januari 2010 - 11:59

    Els:

    Matrikel! gister hebben we de foto's van elles en noortje bekeken, echt super mooie dingen hebben jullie gezien! Maaruh, t wordt tijd voor een update van je site! Veel plezier nog met je ouders in nieuw-zeeland!
    Liefs Els

  • 28 Januari 2010 - 16:05

    El:

    hey Matrikel!! Bedankt voor je felicitaties!! Heb je een leuke tijd gehad met de chicks? Ga je snel weer een verhaal plaatsen?!Ben benieuwd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 22851

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 31 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: